18 Mart 2013 Pazartesi

KARARLARIM VE OKUMA HEDEFİM

Zaman zaman hayatımıza çeki düzen verip ,kendimizce bunu yapmalıyım 
dediğimiz şeyler olur,genellikle hafta başları,yılbaşları 
hayatımızda değişiklikler yapmak istediğimiz olur
bazen de kendimize hayatın akışına bırakırız bakarız ki aradan haftalar aylar geçmiş
ne yapıp ettiğimizinde farkında olmayız
sanırım gaflet denen kendimce tabir ettiğim vurdumduymazlık bunun gibi birşey
Lafın kısası uzun zamandır düzenli kitap okumuyorum
internet başında akşamları akıp gidiyor zaman
dukan diyeti tarifleri,kore dizileri,keçe ciciler derken vakit gelip geçiyor
ve tabi ki ömür de öyle..
Yeni kararlar almak ,güzel şeyler yapmaya başlamak her zaman biraz zordur,nefse zor vicdana tarifsiz bir
rahatlık verir..
Kitaplığımın "OKUMADIĞIM KİTAPLAR " kısmına bir baktım ki tam tamına 16 kitap birikmiş
almışım okumadan ya da biraz okuyup tekrar o rafa geri koymuşum

Bu günden itibaren başlayıp en yakın zamanda hepsini bitireceğim ve sonra okumam gereken bir sürü güzel kitabı alıp okuyacağım
ve bu aralar kore dizisi izlememeyi düşünüyorum
her ne kadar güzel vakit geçirmeme yardımcı olsalar da 
bana kattıkları pek bir şey yok
HaberTÜRK 'de yayınlanan bir program "ÖTEKİ GÜNDEM"dünden beri onun geçmiş bölümlerini izliyorum
çok güzel ,ilgi çekici konuları işliyorlar
hatta izleyip not tutmayı düşünüyorum
kağıdımı kalemimi hazırladım
dinlediğim güzellikleri unutmamalıyım değil mi?
bu arada okumam gereken kitaplar resimde gördüğünüz üzere küçük bir tepe olmuş neler olduklarını
merak ediyorsanız yazayım
  1. Cemre beklentisi
  2. Namazı anlayarak kılmak
  3. Kuran-ı kerimde besinler ve şifa
  4. Dilini tutan kurtuldu
  5. Aşkın ev hali
  6. Al aşkını ver beni
  7. Ben inanıyorum
  8. Efendimiz 'den dualar
  9. Hace
  10. Yenilenme cehdi
  11. Kuran'la gülmek  Kuran'la ağlamak
  12. Katre-i aşk
  13. Harem'den mektebe
  14. Anne tıt ellerimden baba
  15. Karınca hakkını arayınca
  16. Bir sevgili gibi yaşamak
Yazarken yoruldum:) okurken yorulmam inşallah
Hayatımız adına hayırlı kararlar alıp ,uygulamaya geçirebilme ümidiyle hoşçakalın 


2 yorum:

  1. insaallah hepsini okursunuz :))

    YanıtlaSil
  2. şemz tebrizi görüyorum orda arada
    bir ara inanılmaz kapılmıştım ışığına, resmen sürüklüyordu peşinden beni..
    bu kitaplar kesinlikle okunmalı...

    YanıtlaSil