24 Eylül 2012 Pazartesi

OKUDUKLARIM 1


Küçük mutluluklar dükkanı aslında bir hobi bloğudur
ama ne zamandır aklımda farklı şeyler de paylaşmak var hobilerimi seviyorum 
ama hayatım bundan ibaret değil size fikir vermek için okuduğum kitaplardan bahsetmek istiyorum 
ara ara ilk kitabım
KUSUZSUZ KADININ PEŞİNDE- VAMIK VOLKAN
bir psikanalitik hikayeler kitabıdır.
Vamık VOLKAN KENDİ terapilerinden alıntılar yapmaktadır bu kitapta 
ben yaklaşık bir yıl önce okumuştum
insan zihninin ne kadar ayrıntıcı olduğunu 
davranışların altında yatan sebeblerin ne kadar önemli olduğunu anlıyor insan
"bir adam:
 Hamilton
57 yaşında..çekici,başarılı ,zengin bir iş adamı
üç anne ile geçen,fiziksel tacize uğradığı bir çocukluk
sık sık yollandığı işkence odası
erişkinlikte önüne geçemediği kusursuz kadın arayışı
telefon defterinde kayıtlı 100 kadın.. sigara ,içki yada kumar bağımlısı değil
kadın bağımlısı bir adam..."

 psikolojiye ilgisi olanların sevebileceği bir kitap
projektif çocuk testleri eğitimi alırken eğitimci bayanın önerisi üzerine  okudum
bu tarz testleri yorumlamak için okunması gereken kitaplardan...




2 yorum:

  1. severim psikoloji kitaplarını ,paylaşım için teşekkürler...

    dikersin dikersin ...

    YanıtlaSil