2 Ekim 2012 Salı

SİYAH SÜT VE PARMAK KADINLAR :)

Bugün nedense sürekli post giresim var:)
ay bana noldu böyleee 
daha öncede bahsetmiştim ya içimde bir sürü farklı kişi,kişilik var diye
Elif ŞAFAK 'ın SİYAH SÜT kitabı geldi aklıma 
hep kitap önermiş olurum size diye yazayım dedim
bu romanda içindeki parmak kadınlardan bahsediyordu

Sinik Entel Hanım

Anaç Sütlaç Hanım

 Can Derviş Hanım

Hırs Nefs Hanım

Saten Şehvet Hanım

 Pratik Akıl Hanım

benim içimde de bir sürü kadın var isimlerini henüz koyamadım:)
ama biri
edebiyatsever
biri hobi sever
biri dikiş sever
biri psikoloji sver
biri ev hanımı
biri iş kadını
biri gelişime açık
öteki yatmayı sever
biri çocuk sever
öteki melankolik
biraz nevrotik
 saysam daha sürer gider:)



siz okuyun bu SİYAH SÜTÜ
çok seveceksiniz
doğum öncesi ve sonrasını anlatıyor
kendi ifadesiyle
post modern depresyonunu anlatmış
parmak kadınları çok seveceksiniz
3 farklı kapak dizaynı var hepside çok güzel
ben bu üstteki gibi olanı okumuştum

en güzeli bu ama biberonlu olan




2 yorum:

  1. Bende severek okudum, içimizdeki seslerle başa çıkmamız yetmiyormuş gibi, birde dışımızdaki seslerle baş etmeye çalışıyoruz. İşimiz çok zor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kadın olmak bir yandan zor bir yandan kolay:)

      Sil