1 Kasım 2012 Perşembe

KEDİ DİLİ PASTA

İlk kez kedi dilinden pasta yapıyorum tiramisü gibi yapam daha 
güzel olabilirdi bir daha kine öyle denerim
fena olmadı yine de



malzemeler:
1-bir paket kedi dili
2-bir kutu krem şant
3- 2 adet muz
4- bir kutu draje çikolata ( üstünü süslemek için)

yapılışı:
krem şantiyi tarifine göre hazırladım içine muzları dildim biraz dolapta beklettim
kelepçeli küçük kek kalıbının kenarlarına kedi dillerini dizdim alt kısımlarından biraz kestim çümkü bayağ büyükk oldular kötü gözüküyordu geri kalan kedi dillerini sütle ıslatarak krem santili karısımın altına koydum 
üzerini drajelerle süsledim
afiyet olsun:)



4 yorum:

  1. hep merak etmişimdir bu pastayı dilimlerken kedi dili nasıl görünüyo :)
    sırf bu yüzden yaparımki ben bu pastayı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) valla ben de ilk defa yaptım görüntüsü güzelde çok sekerli oldu ağır oldu.
      dilimleyincede kedi dilleri kenarda iğreti iğreti durdular:)

      Sil
  2. elinize sağlık, mutlaka deneyeceğimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim kedidili tiramisü de güzel olabilir onu da denemedim hiç

      Sil