7 Kasım 2012 Çarşamba

YENİ BİR YÖNTEM DENİYORLAR :)

Hepimiz blogumuzun bir sürü izleyicisi olmasını isteriz bunun için bir takım 
şeyler yaparız bir tanesini de bugun öğrendim
yorum kısmım izleyicim olmayanlara açık değil 
çünkü sırf izleyici kazanmak için yorum bırakıp gidenleri sevmiyorum
ben samimi olmadığım konularda  yorum yapmayı da sevmiyorum
neyse gelelim meseleye
arkadaşın biri gelmiş bir yorum yapmış altına blog adresini yazmış
tabi izleyicim olmak zorunda kalmış yorum yapmak için
ben de altına teşekkür mesajı yazdım
sonra demek ki kontrol etmiş ve izleyicisi olmadığımı görmüş
gelmiş izleyicim olmaktan vazgeçmiş:)
çok komiğime gitti paylaşayım dedim
gerçi o arkadaş okuyamayacak bunu haberi olmayacak daha doğrusu ama ziyanı yok
bu alemin çoğu yalan !

15 yorum:

  1. ne tuhaf blogerlar var dimi cnm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gerçekten tuhaf insanlar var
      insan beğenir bir blogu izleyicisi olur beğendiği bir sey olduğunda yorum yapar.karsıdakide seni merak ederse gelir ziyaret eder zaten herkesin profilinden ulaşılabiliyo bloguna

      Sil
  2. Komik gerçekten.Daha yeni blog işine girdim ama bikaç kişi beni o kadar çok şaşırtıyor ki anlatamam :) Okuduğum her blogda aynı kişinin aynı tarz yorumlarını görünce bir insanın her konuya yazacağı bişeyler mi olur yahu! demeden geçemiyorum.Bi de aslında amaç yorum yapmak değil benim bloğumu kullanarak aslında yeni takipçiler kazanmak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet haklısın ama kazançlı çıkıyorlar da genelde

      Sil
  3. Merhaba..Bu olayla ben de sık karşılaşıyorum.Gelip 2 kelimelik yorum yazıyorlar ve altına da mutlaka blog adreslerini ekliyorlar.Bazılarını bloglarını beğendiğim için takip ediyorum, bazılarınıysa sadece ayıp olmasın diye takip ediyorum ama bakalım ne zaman yeter diyeceğim buna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizde benim gibi yapın isterseniz izleyiciniz olmayanlar yorum yapamasın

      Sil
  4. birine kızıp sinirlenecek olsam nasıl takipten çıkaracağımı galiba bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bu siteye katılın kısmından oturum açıyorsun tekrar oraya tıkladığında ayarlar kısmı var bu siteyi izlemeyi durdur seçeneği var aklında bulunsun lazım olabilir

      Sil
  5. Daha dün twitterde blog izlemeyi nasıl iptal ederim diye sordum ve bir çok bloğu çıkardım listemden :)Bilmiyorum ama ciddiyetsiz ve bebek gibi konuşuluyormuş hissi veren blogları sevmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde çıkarrttıklarım oldu ilgimi çekmedikleri için ama bu kişinin yaptığını yapmadım hiç beniz izlesinler diye izlemeye almadım

      Sil
    2. ben de son zamanlarda fazla ilgiden şımarmış birini çıkardım listemden..sabrım sınırsıza yakın ama o çok zorladı diyim..neyse bol izleyicili ve bol paylaşımlı günler..

      Sil
    3. size de inşallah
      teşekkür ederim yorumunuz için
      hayırlı geceler

      Sil
  6. :))) ya Hu ben de yeniyim acaba denesemmi :)işe yarar mı ki. ne insanlar var yaA çok güldüm vesile oldunuz TEŞEKKÜRLER sevgi ve duayla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bu işin daha kibarcası var aslında gecen bir blogtan öğrendim yorum yazıp kendi blog adresini bırakıp bana da beklerim demek yerine yorumdan sonra blog adını bloguna yönlendirip bağlamak şu şekilde
      Küçük Mutluluklar Dükkanı
      buraya blog ismi

      Sil
  7. olmadı ben isterseniz size mail olarak atarım

    YanıtlaSil