10 Aralık 2012 Pazartesi

çekiiş sonucu belli oldu:)

ÇEKİLİŞE KATILAN ARKADAŞLARA ÇOK ÇOK TESEKKÜR EDİYORUM
BLOGU OLMAYAN ARKADAŞLAR TEKRAR SÖYLEYEYİM BİR 
DAHA Kİ ÇEKİLİŞTE HERKESİN KATILABİLEĞİ ŞARTLAR
BELİRLEYECEĞİM
ÇEKİLİŞİ ESKİ USULLE YAPTIM 
VİDEOYA ÇEKTİM ZANNEDİYORUM 
AMA VİDEO MODUNA ALMAMIŞIM ÇOK BÜYÜK 
APTALLIK ETTİM AMA ÇEKMİŞ BULUNDUM 
TEKRAR VİDEO ALIP ÇEKMEK DOĞRU OLMAZDI ÇIKAN KİŞİYE HAKSIZLIK OLMASIN
SONUCU AÇIKLIYORUM
KERİME GÜNAYDIN



Kerime GÜNAYDIN hayırlı olsun en kısa zamanda göndermeye çalışacağım

6 yorum:

  1. hayırlı uğurlu olsun :)
    çekilişlerin devamı gelsin inşallah.
    bol bol izleyicin, bol bol satışın olsun

    YanıtlaSil
  2. bi çekiliş daha hüsranla sonuçlandı yaaaa :( yine ben değilim. şanslı arkaaşımızı tebrik ediyorum

    YanıtlaSil
  3. Ahhhhhhh bana çıkmamış:)))İyi günlerde kullansın
    arkadaşımız sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. tüh yine kazanamadım :( kazanan arkadaşımı tebrik ederim iyi günlerde kullansın :)

    YanıtlaSil
  5. çekilişler devam edecek merak etmeyin şansınız bol olur inşallah .

    YanıtlaSil