2 Aralık 2012 Pazar

BİR KIŞ HAYALİ...




insan oğlu işte..
geçen sene bu zamanlar Erzurum'da yaşamaktaydım ve tam bir yıl önce bu vakitler
h-orda her yer bembeyazdı orada yaşadığım bir bucuk yılıın çoğu böyle geçti
uçsuz bucaksız beyazlık..
o zamanlar kardan bıkmıştım görmek istemiyordum artık
ama sanırım bu bizim fıtratımızda var ne olursa olsun uzayınca bırıkıyoruz
şu an yaşadığım yerde havalar hala yaz gibi
arada bir yağmur yağıyor
şu an hava kararmakta ışıkları yakmadım henüz ekranın ışığında yazmaya çalışıyorum
hayal ettim
kar yağmaya başlamış her yer beyazlamış saçlara düşen aklar gibi yavaş yavaş kaplamaya başlamış tamamını
ev sıcacık elimde çay kahve biraz da kurabiye hani şu kalıpla kesilmiş olanlardan 
kalp şeklinde damla çikolatalı
ve bir film izliyorum  söyle kış mevsiminde geçen Türk yapımı değil ama yabancı 
hayalim beni mutlu etti 
bazen hayaller bile insanı mutlu eder
bazen geçmişte bir anı anımsama
bazen sebepsizce mutlu oluruz
saymaya kalkarsak hakikaten mutlu olmak için bir milyon neden bulabilirz
musmutlu pazar akşamları diliyorum
sevgiyle sağlıcakla kalın



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder