29 Aralık 2012 Cumartesi

GECE YARISI KAYDI:)

Bu saatte niye mi yazıyorum
çünkü bitti dizi "SECRET GARDEN" gecen hafta bir arkadaş önermişti ve ben de ilk başta pek beğenmeyerek başladım zira kore dizisi pek sevmezdimm
ama şu an bu saatte bunu yazıyor olduğuma göre diziyi sevmedim bayıldm
20 bölümlük muhteşem belkide hayatımda izlediğim en iyisiydi
bugun 13. bölümle başladım ve son bölümü biraz önce bitirdim:)
güldüm
ağladım
çok güldüm
çok ağladım
izlerken 
ne diyim daha izleyin ve mest olun 
görüşürüz 
iyi geceler
:)




çok tatlılar yaa 
Koreye gidesim var:)

3 yorum:

  1. canım tavsiyenle şöyyle bir göz atıcam diziye genelde bende severim bu tarz film ve dizileri :) paylaştığın için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman bunu kesin seversin ben uzun süre etkisinden kurtulamayacağım sanırım:) ilk bölümleri normalde ortalara doğru çocuğun aşkını açıkca söylediği kısımlar çok güzel

      Sil
    2. iki günde bitirdim müthişti :))) paylaşım için teşekkürler böyl bir diziyikaçırmadığıma seviniyorum

      Sil