27 Şubat 2013 Çarşamba

DUKAN DİYETİ 2.GÜN

Bugün 2. günüm şu an için çok iiyim karnım aç değil bu benim için mükemmel birsey
dün yediklerimi yazmıştım daha sonra 1,5 kaşık yulf kepeğimle krep yapıp yedim ( krepe pek benzemedi ama çünkü yağsız pişirenileceğim bir tavam olmadığı için yapıştı ve püremsi bişi oldu) yulaf kepeği gerçekten tok tutuyor ve su içmemize yardımcı oluyor
daha sonra akşamda bir kutu ton balığı yedim ve çok su içtim neredeyse 3 litreyi geçti ama bunu zorla içmedim çok susadığım için protein diyetinin bir faydası daha suyu zorla değil isteyerek içiyorsunuz
ve dün yarım saat yürüyüş yaptım hepsi bu.
  sabah tartıldım hiç umudum yoktu bir günde ne kadar zayıflayacağım sanki diyordum hoş bu kilo kaybı değil ödem atımı ama olsun tartıda daha çıktım mı çıktım işte müthiş bir motivasyon aracı:)
tartıldım ve 700 gr daha azdım ilk çıktığımda bir kilo azdım inanmadım bi kaç defa daha çıktım 700 gr daha azda sabitledi
hergün 700 gitse 6 günde 4 kilo eder düşünsenize süper:)
pazartesi seyir evresine gececğim ve artık sebzede yiyebileceğim şimdiden dukan tariflerini biriktiriyorum 
her gün ne yesem diye düşünmek yerine açarım tarif defterimi hergün başka birsey yapar yerim
dukanın en güzel yanı da bu nette bir sürü tarif var ve bu diyeti anlatan bir çok site ve blog
bizzat yaşayıp kilo vermiş insanların  yazılarını okuyup motive oluyorum.
biraz masraflı bir diyet ama orası su götürmez farklı malzemeler var onları da tedarik edebilirsem hersey daha kolay olacak
inşallah bu malzem sıkıntısı beni bıktırmaz ve ben sonuna kadar gidip ideal kiloma inebilirim 
bu arada akşam dukan ekmeği yaptım 
onu da  anlatacağım bir sonraki yazılarımda

4 yorum:

  1. Süper çok sevindim iyi gitmesine :)
    Yulaf kepeği bulunmaz bir nimet diyet en önemli yiyeceği =)
    Bende krep yaparken çok zorlanmıştım ayarı tutturmak çok zor oluyor. onun yerine ekmek yapmıştım yada sütle karıştırarak yemişti eşim.
    Kolay gelsin =)

    YanıtlaSil
  2. hadi bakalım hayırlısı.. :)

    YanıtlaSil
  3. Bu azimle sonuna kadar gitmenizi dilerim...
    Bende geçen sene uyguladım dukan diyetini...5 gün sadece protein tükettim ve neredeyse (normaldede yürüyüşü çok severim ve heryere yürüyerek giderim) hergün 4-5 km yürüdüm. Sonuç taaataaammmm 5 kilo gitmişti :) 65 kg 60 kg inince zaten istediğim kiloda buydu ve bıraktım dikkat eder korurum diye düşündüm ama nerdeeee :(
    Verdiğim 5kilo 6 kilo olarak geri döndü ve diyetisyene gittim. 21 günde 5 kilo verdim ve şuanda kilomu koruyorum...
    Kilo sorunu gerçekten insanın psikolojisini bozan bi sorun... Bu yüzdende sakına iradene yenik düşme... Hergün yürü attığın her adın sana fayda unutma ve beyninde sürekli bu kiloyu vericem deyip kendini şartla :)
    İnşallah ideal kilona ulaştığında burdan bizimle paylaşırsın...
    Sevgiler
    http://aalamodee.blogspot.com/ bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. krep için bir yumurta ve 1 kaşık kepek koy ve karıştır. başka hiç birşey koyma.. Normal tavayı her yanını yağla ve dök.. Omlet oluyor. 6 aylık dukan geçmişimden sonra bende anca öğrendim.. Bol koyunca ve süt koyunca dediğin gibi oluyor.. Kepek hakkının gerisini ekmek yaparak tüket..

    Ben küçük ekmekcikler yapıyorum..
    bir yumurta akı
    6 kaşık y.kepek
    4 kaşık yoğurt
    yarım kabartma tozu
    varsa süt tozu bir kaşıkta..
    Bunları karıştır ve yağl kağıt serili bir tepsiye kaşıkla koy. 6 tane çıkar.. Pişir her sabah yersin..

    YanıtlaSil