16 Mart 2013 Cumartesi

ORTAYA KARIŞIK :)


Bu resmi çok beğendim ortaya karışık ruh hali diye ben buna derim:)
bugün dukan diyetimin 18. günü ataktan sonra pek kilo veremedim hem yapmak zorunda kaldığım bir günlük kaçamaktan hem de malum bir nedenden dolayı ama sabırla devam ediyorum bir kaç güne kilom azalmaya başlayacak buna inanıyorum:)
zaman zaman yemek hazırlayıp iş yerine götürmek,akşamdan ekmeğimi yapıp sefer tasımı hazırlamak zor olsa da iyi gidiyoruz dukanla arkadaş olduk:)
bu aralar keçe ciciler yapmıyorum sanıyorsanız birazcık yanılıyorsunuz gerçi eskisi kadar aşkla sevkle yapmasam da ufak tefek şeyler yapmaya devam ediyorum
akşamları spor yapmaya çalışıyorum ve ertesi günkü yemeğimi hazırlıyorum bunlar bayağ vaktimi alıyor gündüzleri zaten işte oluyorum hafta sonları temizlik ve gidilecek yerler oluyor ,zaman bir şekilde geçip gidiyor işte...
Bu arada 4. kez teyze oldum çok tatlı bir oğlumuz oldu Allah nazarlardan saklasın
ben sadece resimlerini görebildim yaza kadar tatil olmadığı için Bursaya gidemiyorum
uzakta yaşamanın zorlukları işte:(
bebeğimiz için bir kaç bir sey yapmıştım ve ablası mehlika kuzum için onların resimlerini sizle paylaşayım ve veda edeyim :)
mutlu haftasonları hava ne kadar kapalı olsada canınızı sıkmayın 
Allaha emanet olun








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder