1 Mart 2013 Cuma

KARNIM TOK İRADEM GÜÇLÜ

Yiyerek zayıflama diye ben buna derim.
Bugün  4. gün ve sabah  tartıldım  2,3 kg  gitmiş.teste 6 gün atak evresinde bu kadar kilo vereceğim yazıyordu ben 3 günde vermişim yani,pazartesiyi merakla bekliyorum atak bitince kaç kilo gitmiş olacak bakalım.yemek konusunda hiç problem yaşamıyorum çünkü aç kalmıyorum  aslında çok şey de yemiyorum mesela
 bu sabah : 1 dilim dukan ekmeği ve lor peyniri yedim
 öğle: küçük bir kutu ton balığı ve karnım açıkmıyor
ben bu dukanı çok sevdim çok
fazla kilolarından şikayetçi olanlar korkmayın aç kalmadan zayıflayacaksınız
iyi ki başlamışım keşke aylar önce başlasaydım

2 yorum:

  1. Merhaba;
    Valla size kolaylıklar dilerim. Ben bu diyeti denedim ve yapamadım. Nedense hep açlık hissettim. Kilo verdim ama ilk devrede salata bile olmaması bana zor geldi. En güzel ve tek yanı somun ve turşu yedim bol bol.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolun Sevda hanım ben çok mutluyum şimdilik benim atak evrem 6 gün ama dayanıyorum yarından sonra sebze yemeye başlayacağım.4 günde giden 3,6 kg yi görünce dayanmamak elde değil.
      ben aksine gayet tokum baktığımda çok fazlada yemiyorum belki biraz psikolojiktir ya da verilecek kilonuz fazladır

      Sil